Διαχείριση Σχέσεων Προμηθευτών | SRM

Διαχειριστείτε εύκολα και αποτελεσματικά, ό,τι αφορά τη σχέση σας με τους προμηθευτές σας

Δημιουργήστε το δικό σας περιβάλλον για την εγγραφή, επιλογή, έγκριση και ταξινόμηση των προμηθευτών σας, μέσα από μια ενιαία πλατφόρμα.

Αποκτήστε λειτουργικό όφελος
στη διαχείριση των προμηθευτών σας

Το SOFTONE ePORTAL είναι η εξειδικευμένη πλατφόρμα Διαχείρισης Σχέσεων Προμηθευτών, η οποία διευκολύνει, οργανώνει και ταξινομεί τις σχετικές με τους προμηθευτές πληροφορίες, δίνοντας λειτουργικό όφελος στο τμήμα προμηθειών και περισσότερη αξία στην επιχείρηση.

Σημείο εγγραφής και εισόδου σε εφαρμογές ηλεκτρονικών προμηθειών

Διαχείριση εγγράφων με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσης για τη λήξη ισχύος τους

Δημιουργία καρτέλας προμηθευτή με στοιχεία της εταιρείας, χρηστών και φακέλων εγγράφων

Αναλυτική εικόνα των προμηθευτών και των επιδόσεών τους

Εύκολη ταξινόμηση, σήμανση και αναζήτηση προμηθευτών με πολλαπλά κριτήρια και κατηγορίες

Πρόσβαση στο SOFTONE cosmoONE Global Suppliers Directory με 15.000+ εγγεγραμμένους προμηθευτές

Άμεση επικοινωνία με τους προμηθευτές μέσω συστήματος messaging

Δυνατότητα προσωποποίησης & ανάρτησης ανακοινώσεων στη δημόσια σελίδα του ePORTAL

Δυνατότητα ανεξάρτητης λειτουργίας ή σε διασύνδεση με οποιοδήποτε σύστημα ERP για πλήρη συγχρονισμό δεδομένων, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε εταιρίας.

Διαχείριση όλου του περιβάλλοντος αποκλειστικά από την εταιρία σας και δυνατότητα εγκατάστασης του ePORTAL στο cloud της εταιρίας σας.

Σημαντικά οφέλη για κάθε επιχείρηση

Αύξηση της αποδοτικότητας του τμήματος προμηθειών

Εξοικονόμηση χρόνου και πόρων μέσα από τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια εκτεταμένη βάση ελεγμένων και αξιολογημένων προμηθευτών.

Βελτιστοποίηση των διαδικασιών προμηθειών

Γρήγορη και εύκολη εγγραφή προμηθευτών που προσφέρει αυτοματοποιημένη λειτουργικότητα με την πλέον ασφαλή τεχνολογία.

Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας

Προσαρμογή του portal σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρικής ταυτότητας και του προφίλ της επιχείρησής σας για αύξηση της αποδοτικότητας του εμπορικού σας σήματος.